dinsdag 22 december 2015

Stom! à la Mantelmama

Wie kent haar niet? De rubriek in Linda Magazine: Stom! Ik vind deze altijd heerlijk om te lezen. Hierop geïnspireerd ben ik gaan noteren wat mijn zorgintensieve Stom! lijstje is. Ook met het idee dat ik, met het opschrijven van mijn frustraties, deze in het oude jaar achterlaat en niet meeneem naar het nieuwe. 

Stom! à la Mantelmama:


Taxibussen zonder airco
                                      
Therapeuten in doktersjas

Vergeten dat ik mijn lenzen net in heb gedaan

Gebeld worden dat een uitslag nog niet binnen is

Onverwachte extra medische handelingen tijdens een ziekenhuisbezoek
                             
Formulieren met 1 regel invulruimte
& dat die formulieren niet digitaal in te vullen zijn

Valse alarmen van welk apparaat dan ook

Standaard adviezen voor een niet standaard kind

Beperkte bereikbaarheidstijden

Dat het leven doorgaat als het jouwe even stil staat

Operaties die vlak van te voren worden afgezegd

Mensen die zeggen dat ze 'het' snappen, maar dat overduidelijk niet doen

Moe wakker worden

De mededeling dat onze kinderarts het zo druk heeft

Verkoudheidsvirussen en griep

Niet gebeld worden als je een telefonisch consult hebt

Dat een medisch kinderdagverblijf vaker dicht is dan een gewoon kinderdagverblijf

Ontwikkelingscurves


Wat vind jij Stom? 
Post een reactie & laat het weten!



  

Naast een blog biedt Mantelmama ook tips m.b.t.: kwaaltjes(sonde)voeding en websites. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten